بزرگترین راهنمای خدمات طراحی سایت - خدمات طراحی سایت

Wiki Article

اما پرتال هم مزایای خاص خود را دارد. اولین مساله این است که پرتال یک سایت ساز و فروشگاه ساز ایرانی است که با توجه به نیازهای فارسی زبانان نوشته شده است. بنابراین اگر قصد استفاده از قالب آماده را داشته باشید، در پرتال به قالب هایی سریع تر و بهتر دسترسی خواهید داشت.

خلق سایت شما مشاوره با کارشناسان ریدیزاین سوالات متداول

وبسیما شرکت طراحی سایت نیست! ما یک هویت ماندگار را خلق می‌کنیم

و به موارد زیادی باید دقت کنید که در مقاله “………..” میتوانید اطلاعات بیشتری کسب کنید. و این را بدانید که ما در تمامی مراحل همراهتان هستیم.

در صورت سفارش خدمات طراحی سایت اختصاصی، با استخدام برنامه نویس و با کمک زبان‌های برنامه نویسی، سایت شما از صفر تا صد طراحی می‌شود.

اولین قدم برای شروع همکاری با وبسیما برگزاری جلسات مشاوره تخصصی است. در این جلسه اهداف کسب و کار و نحوه تعامل با مشتری بررسی شده و بهینه‌ترین راه‌کار برای ورود به فضای دیجیتال را به شما ارائه می‌کنیم.

بستگی به اختصاصی یا وردپرسی بودن آن دارد و از دو، سه هفته تا ۴ ماه متغیر خواهد بود.

قالب‌های آماده، امکانات شخصی‌سازی ندارند. بنابراین دست شما برای ایجاد تغییر در سایت بسته است.

شما میتوانید حوزه ی کاری خود را انتخاب کنید و سپس با توجه به پکیج هایی که برای شما در نظر گرفته شده استعلام قیمت کنید.

دیگر نیازی هم به دانلود وردپرس به صورت جداگانه نخواهید داشت؛ چرا که این قالب ها دارای نسخه نصبی هستند.

داشتن یک وبسایت مناسب و تخصصی لازمه موفقیت شما در این موضوع است و برای رسیدن به این هدف  برداشتن چند قدم لازم است.

طبیعتاً این روش هزینه بیشتری برای ما و شما خواهد داشت. راه دوم نیز استفاده از یک سیستم سایت ساز است که از طریق آن می‌توانید با یک هزینه مناسب سایت داشته باشید.

شما در شروع کسب و کار خود بهتر است ابتدا دامنه ی مناسب برای آن انتخاب کنید. در توضيحات بيشتر مقاله “….” نحوه انتخاب دامنه ی مناسب را بخوانید.

چرا که قالب های وردپرسی، اکثراً ترجمه قالب های خارجی هستند و بنابراین چندان تطابقی با سایت های فارسی ندارند.
دانلود و استفاده این نوع قالب‌ها که به قالب نال شده معروف است، برای سایت بسیار خطرناک است. زیرا مشخص نیست که قالب امن است یا نه؟

طراحی وبسایت را بر بستر وردپرس انجام می‌دهیم ولی راه‌کارهای پیشنهادی ما به وردپرس محدود نمی‌شود. در صورتی‌که به دنبال کدنویسی اختصاصی هستید می‌توانید از خدمات وبسیما در حوزه طراحی رابط و تجربه کاربری بهره‌مند شوید.

وبسیما شرکت طراحی سایت نیست! ما یک هویت ماندگار را خلق می‌کنیم

را داشته باشید. به شما کمک می‎‎ کنیم وبسایت ایده آل خود را داشته باشید. در فضای مجازی حضوری متمایز و قدرتمند داشته باشید.

در صورت سفارش خدمات طراحی سایت اختصاصی، با استخدام برنامه نویس و با کمک زبان‌های برنامه نویسی، سایت شما از صفر تا صد طراحی می‌شود.

آموزش کار با سایت ما برای شما قسمت هایی مهم سایت را آموزش میدهیم تا بتوانید از سایت خود استفاده کنید. رعایت اصول طراحی و گرافیک سعی داریم تا برای شما سایتی طراحی کنیم که از دیدن آن لذت ببرید.

به همین دلیل است که خدمات طراحی سایت، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر سود شرکت شما داشته باشد.

تیم طراحی سایت آژانس خلاقیت وبسیما، کارگاه خلق هویت‌های ماندگار وب‌فارسی است.

استفاده از هاست ایران مزیت‌هایی مثل افزایش سرعت لود وب‌سایت، از دست نرفتن داده در تحریم، کاهش هزینه‌ها، جلوگیری از خروج ارز و..‌. دارد.

بررسی رقبا یک کار حرفه ای محسوب میشود. رقبای موفق در زمینه کاری شما بررسی میشوند و یک پله بالاتر از آنها حرکت میکنیم.

از طرفی، اکثر قالب‌هایی که به عنوان رایگان در وب ارائه می‌شوند، نال شده و کد شکسته هستند. داشتن کد مخرب در قالب، سایت شما را نابود می‌کند.

وبیمو طبق تجربیات و تخصص خود یک دموی پیشنهادی به شما عزیزان ارائه میدهد و طبق سلیقه شما ان را کاستوم سازی و طراحی میکند.

تمام استانداردهای روز طراحی سایت در وب سایت شما رعایت خواهد شد.

حتی به مشتریانی که در تهران زندگی می‌کنند جلسات حضوری و صرف زمان برای رفت و آمد را تحمیل نمی‌کنیم.

Report this wiki page